Kursusinteresse vedr. børn

Kære alle

Vi har denne interesseforespørgsel vedr. billedskolen i vores kunstforening ???✏️????✍?
På forhånd mange tak for din besvarelse.

1. Skal vi udbyde forskellige workshops af 3 gange (f.eks. onsdage kl. 16.30-18.00 gennem 3 uger) med samme tema (f.eks. Landart, formgivning, træ/hammer/søm, julegaveproduktion m.m.)? Fortrinsvis for børn, hvor forældre dog er velkomne til at være med som hjælpere.

2. Skal vi lave kreaweekenddage, f.eks. lørdage kl 10-12, med forskellige kunstrelaterede emner, hvor både børn og forældre/Bedstere er velkomne til at deltage?

3. Skal vi udbyde en kreaferieuge, hvor der hver formiddag i 2-3 timer er åbent i kunstforeningen med idee’oplæg og mulighed for at være kreative både som barn og voksen?

Vi vil være dig meget taknemmelig for svar 1-3, eller hvis du har andre ideer/forslag, så vi kan få masser af kreative mennesker igang, store som små ?

Prisen for deltagelse vil være ca. 50 pr pers. pr. gang, hvad tænker du iøvrigt om det, dyrt/billigt!?

Dine svar vil være afgørende for vores udbudsform af kommende billedskole sæson.

Svarene kan sendes i mail til Anita på eller som kommetar på vores facebookside.

Med venlig hilsen og tak fra
Holmeå kunstforening