Generalforsamling 2020

Onsdag d. 17. juni kl. 19.00

Her afholder Holmeå Kunstforening sin ordinære generalforsamling med vores efterfølgende, traditionelle udlodning af kunstværker m.m. til medlemmer.

Nogle år har vi kunnet præsentere et spændende oplæg med en gæst udefra – og det kan vi også i år; Den ene af stifterne bag den socialøkonomiske virksomhed Zendoo i Kolding kommer og fortæller om deres tilblivelse, virke og de kreative ting, de laver og sælger ud af. Zendoo hjælper og ansætter sårbare personer tilbage på arbejdsmarkedet. Vi producerer unikke produkter i overskudsmaterialer fra Ecco og Kvadrat – det gør vi for at tage et miljømæssigt og socialt ansvar. Alt overskud bruges til at give job til udsatte borgere.

19.00-19.30 Zendoo oplæg v. Sanne Ravn Lorenzen

19.30 – 20.30 Generalforsamling

20.30-21.00 Udlodning af kunstværker, kaffe og kage

Udlodningen sker på medlemsnummeret, hvis medlemmet er repræsenteret denne aften. Der vil være gevinster fra forskellige kunsthåndværkere. Der vil være kaffe og kage hele aftenen.

Holmeå Kunstforening vil gerne være en dynamisk forening, så der er altid plads til nye interesserede, som har nye ideer, sjove input, kreative evner samt tid og lyst indimellem.

Vi er glade entusiaster, der godt kan lide at være kreative på de forskellige niveauer, vi er på og indenfor de forskellige genre, som interesserer os. Her er plads til alle, der gerne vil være med.

Hvis du vil høre mere eller har forslag/kommentarer, som skal behandles på generalforsamlingen, er du velkommen til at henvende dig til formand Anita Moesgaard Nielsen på anitamnielsen@gmail.com , så det kan komme på dagsordenen.

Du kan til en hver tid se mere om foreningen og vores aktiviteter på vores hjemmeside:  https://holmeaakunstforening.dk/ eller vores facebookside: https://www.facebook.com/HolmeaKunstforening

Vi opfordrer alle, der er nysgerrige til at høre om vores aktiviteter til at komme til vores generalforsamling.

Adressen er Lindevej 5, 6682 Hovborg.

Dagsorden til generalforsamling

• Velkomst v. formand Anita M. Nielsen
  • Valg af dirigent, referent og stemmetæller
  • Formandens beretning