Hold og Kurser

I Holmeå Kunstforening sammensætter vi et nyt program hvert forår og efterår. I hver sæson er der både kortere og længerevarende hold og kurser af forskellige art.
Kurserne er for alle – nybegyndere som øvede. Vores undervisere tilrettelægger aktiviteterne efter deltagernes niveau og oftest arbejdes der individuelt. Så hver deltager i høj grad får lov til at skabe deres kunstværker ud fra deres egen kunnen, ambitioner og stil.

I Holmeå Kunstforening kommer børnene med fra de er helt små.  De kan starte i Børnebilledskolen, når de er 4 år. Børnebilledskolen er delt op i to aldersgrupper, så undervisningen kan tilrettelægges efter børnenes forudsætninger.
Du kan hente vores nuværende programmer her, eller se dem i oversigt nedenfor.

Bemærk: Ved afbud til kurset refunderes halv kursuspris indtil 14 dage før sidste tilmelding, efter da er der ingen refusion. Dette er af hensyn til at kurserne kan gennemføres.

Tilmelding
Holmeå Kunstforening er nu skiftet over til at bruge “NemTilmeld” for tilmelding til vores arrangementer.

Det har flere fordele, bl.a. at du nu også kan bruge MobilePay, du kan også nemt selv afmelde og få refunderet, ligeledes automatisk få refunderet aflyste arrangementer, og meget andet.

Brug denne link for at se vores arrangementer og tilmelde dig NemTilmeld

Skulle du brænde for et kursus, som ikke er i programmet, så fortæl os endelig om det, så vil vi forsøge at arrangere det til en anden gang.

Kurser

Raku Kursus

AFLYST !! Vi har desværre måtte aflyse dette kursus! OBS: Ændret datoer i forhold til flyer!! På dette kursus modellerer vi skåle, fade, sjove dyr m.m. i raku ler. Tingene formgives 1. gang og 2. gang, efter at det er forglødet, skal det glaseres og brændes 2. gang i raku tønder med savsmuld og afkøles, … Læs videre Raku Kursus

Raku Brændedag