Kom på malerkursus med Erik Peitersen

Vi gentager succesen og tilbyder nu også et malerkursus med multikuntneren Erik Peitersen.

Efter et interessant og overraskende foredrag med Erik Peitersen til vores generalforsamling i april, kan vi nu tilbyde et malerkursus med ham, hvor han vil lære nogle af sine teknikker fra sig.

Generalforsamling i 2016 bliver tirsdag d. 19. april kl. 19. 00. Vi starter op med foredrag af multikunstneren Erik Peitersen. Herefter generalforsamling og lodtrækning af forskellige kunstværker til deltagende medlemmer.Han kommer til Hovborg i august, hvor han maler i Kroens have lørdag d. 20 august. Alle er velkomne til at komme og kigge og få en sludder med en kunstner ‘in action’. Det er ganske gratis.

Søndag d. 21 august underviser han fra kl. 9.00 -15.00 i kunstforeningen lokaler på Lindevej 5, 6682 Hovborg.

Kurset bliver en demonstration og indføring i div. lasurteknikker øllasur, olielasur, mm. Og hvordan man kan bruge teknikken i maleriet på møbler osv.

Tilmelder du dig kursus senest d. 13 august er prisen 380 kr. for medlemmer og 475 kr. for ikke-medlemmer. Efter denne dato er prisen 480kr. for medlemmer og 600 kr. for ikke-medlemmer. I prisen er en frokost sandwich, kaffe/the og kage inkluderet.
Max. 17 deltagere. Tilmelding kan ske her

Medbring:

Lærreder og eller grundede plader (masonit grundet med plasticmaling er fint).

Div. pensler (hvad du har).

Tomme dåser eller lign. (til at blande farve i)

2 mørke øl.

Et par paptallerkner eller plastiklåg til paletter.

Gamle klude.

Erik Peitersen sørger for pigmenter/ farvepulver olielasur. Specialpensler mm.

Vi glæder os til en spændende weekend i Holmeå kunstforening.

Holmeåkunstforening takker Hovborg Lokalråd og Vejen Kommune for støtte til afholdelse af malerkurset og Erik Peitersens besøg v. Landsbyfestivalen d. 20/8 2016.