Foredrag med Multikunstner Erik Peitersen

Indkaldelse til Generalforsamling

Holmeå Kunstforening

Tirsdag d. 19. april kl. 19.00

Generalforsamling i 2016 bliver tirsdag d. 19. april kl. 19. 00. Vi starter op med foredrag af multikunstneren Erik Peitersen. Herefter generalforsamling og lodtrækning af forskellige kunstværker til deltagende medlemmer.

Det er tid til kunstforeningens 4. ordinære generalforsamling og som vanen tro byder vi på mere end bare dagsordner, valg og vedtægter. Vi skal selvfølgelig have et kreativt indslag også og udlodning af forskellige kunstværker til deltagende medlemmer. Hele aftenen er der åbent for alle interesserede.

Programmet lyder:

Kl. 19.00-20.00 – Foredrag og inspiration med Erik Peitersen

Kl. 20.00-21.00 – Generalforsamling

Kl. 21.00-21.30 – Lodtrækning af kunstværker blandt deltagende medlemmer.

Lidt om foredraget…

Kom til foredrag med multikunstneren Erik Peitersen, som også byder på et hemmeligt kreativt indslag.

Medlemmer af Holmeå Kunstforening deltager gratis i følgeskab med betalende gæst.

Prisen for medlemmer er 50 kr. inkl. 1 øl/vand

Prisen for øvrige er 75 kr. inkl. 1 øl/vand

Betal ved indgangen eller køb din billet i Hovborg Brugs.

Det hele finder sted i “Huset” på Lindevej 7a i Hovborg

Lidt om foreningen…

Holmeå Kunstforening har nu eksisteret i 4 år, og vi har haft succes med at drive en forening, der udbyder forårs- og efterårsprogrammer med forskellige kurser for voksen. Derudover har vi også vores egen Billedskole for børn, som giver dem mulighed for at prøve forskellige former for kreativitet af og øve forskellige teknikker. Vores kurser er ikke kun til glæde for de lokale men tiltrækker også folk fra byerne omkring os – og nogle gange endda endnu længere væk. Foreningen er drevet af frivillige kræfter, men har her i 2016 fået lidt opbakning fra Vejen Kommune. Vi er stolte over vores forening og håber at se mange interesserede og nysgerrige til foredrag og/eller generalforsamlingen for både at blive kreativt inspireret af Erik Peitersen men også for at høre mere om og støtte op om vores arbejde.

Vi ønsker forsat at være en dynamisk forening og søger derfor 2 nye personer, som vil være med til at drive foreningen fremad.

Forslag som ønskes behandlet på generalforsamlingen skal sendes til formand Anita M. Nielsen på anitamnielsen@gmail.com inden 5. april.

Dagsorden til generalforsamling

Velkomst

Valg af dirigent

Valg af referent og stemmetæller