Træ – Hammer – Søm – Forår 2023

– et projekt i Holmeå Kunstforenings børnebilledskole

Kære piger og drenge i alderen ca. 6 år til ca. 13 år.

Det vil glæde os at se jer i Holmeå Kunstforenings lokale – Galleriet på Hovborg gl. skole følgende lørdage d. 14. , d. 21. , og d. 28. januar. Alle dagene mellem kl. 9.30 og kl. 12.00.

Vi vil save – hamre – bore og evt spise en småkage med saftevand til. For at vi alle kan være aktive, så vil det være fint, hvis I medbringer mors eller fars værktøjskasse indeholdende: Hammer, skruetrækkere, stiksav, fukssvans, boremaskine m.m.

Undervisere: Kurt Vad og Tage Brøgger og gerne nogle forældre – så bliver det vel ikke bedre?

Hver tømmerlus udløser en småkage. En næsten afsavet finger klistrer vi fast med tape eller plaster. Vi medbringer både kager og plaster samt træ, hammer, søm og skruer.

Pris: Tre lørdag formiddage for i alt 75 kroner.

Har I spørgsmål ang. kurserne, så er I velkomne til at ringe til Kurt tlf.nr.: 30301401 eller til Tage tlf.nr.: 26471026.

Vi glæder os til at være sammen med jer!

Venlige hilsener

Holmeå Kunstforening, Kurt og Tage.