Kunst skal ses i “huset” d.11 November

Sommeren er forbi, og efteråret er i fuld gang. Det betyder, at en ny udstilling er er sat op i “HUSET”.

Mange TAK til de “gamle” udstillere, som var: Nanna 8 år, Birthe Pedersen fra børnehaven, Jane fra Holmeå Kunstforening, Aron fra Hejlsminde. Christine Skovbjerg Bech, samt stenmalepigerne: Hanne Madsen, Annelene Tobiasen og Birthe Damgaard Sørensen og Alligatore-malerne fra Børne- billed skolen. – Det var bare en flot og spændende udstilling.

Færø BilledeEndnu en spændende udstilling pryder lokalet de næste måneder.
En samling af Færø-billeder skabt af billedkunstner Hanne Jette Guttesen fra Bindeballe.

Hanne Jette skriver om sig selv: – Født i Thy 1951. Læreruddannelse
fra Nr. Nissum Seminarium 1975.
Jeg er lærer og billedkunstner, og har haft billeder med på en del censurerede udstillinger.
Mine billeder er blandt andet inspireret af naturen, både her og på Færøerne, ligesom jeg lader mig inspirere af meget forskellige teknikker og materialer.
Hvis det ønskes kommer jeg gerne til stede med et udvalg af egnede billeder, ligesom særlige ønsker om motiver efterkommes.
Jeg deltager meget gerne i udstillinger og har haft mange af slagsen
”.

Hanne Jette Guttesen har en hjemmeside: www.tingkaervej.dk
Her kan man se et udsnit af hendes billeder, så ved man, hvad man kan bliver udsat for, før man møder op i “HUSET”
– for husk, det er jo her, kunst skal ses.

Holmeå Kunstforening har besluttet at vi fremover vil forsøge at arrangere fernisering i forbindelse med nye udstillinger – så sæt kryds i kalenderen ved Torsdag 11. nov. Der er åben mellem kl. 16.30 og 18.00.

Hanne Jette Guttesen vil være til stede og fortælle lidt og skåle i rødvin med os.

Holmeå Kunstforening.