Malerkursus med Bente Stamp

EKSTRAORDINÆRT –

Malerkursus med Bente Stamp

– med mulighed for kro ophold på Hovborg Kro

Helt ekstraordinært har du nu mulighed for at komme på malerkursus med maler og underviser Bente Stamp, som underviser på linjen Billedkunst på Engelsholm Højskole. Bente Stamp

Temaet for denne malerweekend er ”det eksperimenterende maleri”, og der skal fokuseres på lys og alle dets skygger, da dette er et tema, et redskab, en effekt, et symbol, et håndværk, der er universielt for maleriet. Uden lyset – ingen skygger. Intet mørke uden lys. Både øvede og uøvede er velkomne på kurset.

lys. Både øvede og uøvede er velkomne på kurset. bente-stamp-maleri

Tidspunkt: Fredag d. 3. marts kl. 17.00 – 20.30 og lørdag d. 4. marts kl. 9.00 -15.00.

Underviser: Bente Stamp

Pris: 1000 kr. for medlemmer og 1250 kr. for ikke medlemmer.

Materialer: Der vil blive sendt mail ud til deltagere inden kurset.

Kroophold: Der er mulighed for kombination med Kro-ophold på Hovborg Kro med forplejning og overnatning.

Priser for 1 overnatning fra fredag –lørdag inkl. 3 stk. smørrebrød til at tage med på malerkursus fredag + overnatning m. morgenmads tag selv bord. Pris pr. person i dobbeltværelse kr. 435,- ekskl. drikkevarer (normal pris kr. 543,-). Pris pr. person i enkeltværelse kr. 605,- ekskl. drikkevarer (normal pris kr. 833,-).

Priser for 2-nætter fra fredag -søndag inkl. 3 stk. smørrebrød fredag aften, overnatning og morgen tag selv. 3-retters menu lørdag aften og overnatning med morgen tag selv søndag. Pris pr. person i dobbeltværelse kr. 1.035,- ekskl. drikkevarer (normal pris kr. 1.288,-). Pris pr. person i enkeltværelse kr. 1.375,- ekskl. drikkevarer (normal pris kr. 1.868,-). Book kroophold herhovborg_kro1

Tilmelding og betaling til kursus her: Senest tirsdag d. 28. feb. – ’17.

Kurset gennemføres ved mindst 8 deltagere.

Henvendelse vedr. kurset til: jane-lorenzen@jubii.dk