Nye forårskurser – pileflet og smykker

Pileflet v/ Dorte Riber

pilefletVi skal flette forskellige teknikker, der tager udgangspunkt i den enkeltes ønsker og erfaring. Vi tager udgangspunkt i en rund krydsfletbund. Vi bruger forskellige farver pil og forskellige slags flet op af siderne. Der kræves ingen forkundskaber for at deltage i kurset.

pileflet

Tid: Fredag den 4. Marts. Kl.17.00 til 20.45 og Lørdag den 5. Marts. Kl.9.00 til 15.00

Sted: Holmeåkunstforening, Lindevej 5, 6682 Hovborg

Pris:  Medlemmer 400 kr. /ikke-medlemmer 500 kr. Derudover kommer der køb af materialer for ca. 100 – 120 kr.

Spørgsmål: Har du spørgsmål eller ønsker vedr. kurset så ring til Dorthe Riber på tlf.nr.: 76608066. Har du spørgsmål vedr. tilmelding eller lignende så kontakt Jane Lorenzen på mail: jane-lorenzen@Jubii.dk eller telefon 40513883

Medbring selv: Forplejning, beskærersaks, en lille skarp dolk eller podekniv, en fladtang, et lille skærebræt, en tung men ikke alt for stor sten eller et 5kg. Lod. (jeg har også lidt værktøj, som man kan låne).

Antal deltagere: Der skal være minimum 8 deltagere for at kurset oprettes.

Tilmelding og betaling: her. Sidste tilmelding onsdag 29. februar

Smykkekursus v/ Dorte Riber

På kurset er der mulighed for at lave unikasmykker med ens eget personlige præg. Vi laver fingerringe, vedhæng og ørenringe. Vi arbejder med sterling sølv, bronze, kobber, messing, titan, gerne kombineret med gummi, læder, perler, rav og andre materialer. smykkekursus

Vi bliver inspireret af moden, kataloger og mine modeller, Materialer kan købes på stedet.

Tid: Lørdag den 2. & 9. april. Kl.9.30-15.30

Sted: Dorthe Ribers eget værksted, Tingbjergvej 1, Okslund, 6650 Brørup

Pris: Medlemmer 480 kr. og ikke-medlemmer 600 kr. Derudover kommer tilkøb af materialer, som er meget individuel. En sølvfingerring koster f.eks. fra 45kr og opefter.

Spørgsmål: Har du spørgsmål eller ønsker til kurset så ring til Dorthe Riber på tlf. nr.: 76608066. Har du spørgsmål vedr. tilmelding eller lignende så kontakt Jane Lorenzen på mail: jane-lorenzen@Jubii.dk eller telefon 40513883.

Medbring: forplejning, evt. smykketænger, skævbider m.m. hvis du har det. (Jeg har også værktøj, som I kan låne).

Antal deltagere: Der skal være minimum 6 deltagere for at holdet oprettes.

Tilmelding og betaling: her. Sidste tilmelding torsdag d. 20. marts.