Glaskurser i efteråret

Som noget ekstra til vores efterårsprogram har vi nu også disse 2 glaskurser at tilbyde jer.

Glas Fusing

Lav figurer af glas. Ved glas fusing lægges 2 – 3 lag glas sammen og smeltes i en glasovn ved 820 grader.

Vi starter med teori, så alle kan være med, både nybegyndere og øvede, mangler du ideer selv, er kursuslokalet fyldt med gode ideer, som du er meget velkommen til at kopiere. Eller lade dig inspirere til egne modeller. Her er mulighed for at arbejde både med float, baoli, system 96 og bullseye.

Dato: onsdag den 30. september, 7. , 21. og 28. oktober

Tidspunkt: kl. 19:00 – 21:45

Pris: medlemmer 800 kr. / 1000 kr. for ikke-medlemmer

Underviser: Lis Werenberg.  Min. 5 deltagere.

OBS! Sted: Tvilhovej 16, 6752 Glejbjerg

Tilmelding: Bindende og senest den 23. september Tilmelding og betaling her

Henvendelse omkring kurset skal ske til Lis Wehrenberg, tlf. 20783637

Glas Perler

Perle kursus for begyndere og let øvede.

Perlerne laves over ilt og gas ved at smelte glasstænger i forskellige farver og vikle om en metal dorn. Der vil være mulighed for at lave perler, der passer til div. Læder snører, (pandora, spinning m.m.). Eller man kan selv designe sine smykker.

I kommer til at arbejde med forskellige teknikker, så I kan lave hjerter, blomster perler, perler med prikker, striber og meget meget mere.

Dato: onsdag den 11., 18. og 25. november

Tidspunkt: kl. 19:00 – 21:45

Pris: medlemmer 600 kr. / 750 kr. ikke-medlemmer.

Underviser: Lis Werenberg. Min. 5 deltagere.

OBS! Sted: Tvilhovej 16, 6752 Glejbjerg

Tilmelding og betaling her senest d. 4 november.

Henvendelse omkring kurset skal ske til Lis Wehrenberg, tlf. 20783637