Udendørskunstværk til Hovborg

Kom og oplev Nigel E. G. Thomas med kunstner navnet NamesEARLE trylle triste rustfrie plader om til en næsten tro kopi af vores dejlige landsby – hvor solen altid skinner.

Nigel vil være i Kunstforeningens lokale, Galleriet, Lindevej 5, denne weekend lørdag og søndag d. 30.+ 31. august kl. 9.00 -16.00, hvor der vil være rig mulighed for at få en snak med ham og følge hans arbejde, mens du hygger dig med en kop kaffe og ikke mindst har mulighed for at studere vores efterårs program for både børn og voksne.

Det udendørs kunstværk, som er bestilt i samarbejde med Holmeå Kunstforening og Lokalrådet (cykelgruppen) i Hovborg, er til dekoration af en cykeludlejningscontainer. Containeren skal piftes op, og vi har længe i Holmeå Kunstforening ønsket mere kunst i byen, som borgerne og de mange turister kan få glæde af. Vi håber, at Nigel får lavet en fin, finurlig og fantasifuld fremstilling af vores lille by, og de ting, som den har at byde på.