Lav dine egne keramiksmykker

Tilføjelse til forårsprogrammet.
Til juni kommer der et kursus her i foreningen, hvor vi skal lave keramiksmykker. Underviseren bliver Lotte Kohl fra Vejle. Hun vil hjælpe os med at lave vores egne smykker. På den første kursus dag fortæller hun om den keramiske proces og viser os forskellige teknikker. På anden kursus dag forsættes smykkeproduktionen. Noget kan evt. glaseres og brændes. På 3. kur…sus dag skal smykkerne gøres færdige.
Tidspunkt: torsdage 12/6, 19/6 og 26/6 fra kl. 19.00-22.00. (Der kan muligvis blive tale om afkortning af tiden eller en ekstra gang). Stedet: Vores lokaler, Lindevej 5, 6682 Hovborg.
Pris: 500 kr. for medlemmer og 600 kr. for ikke-medlemmer. (Der må forventes ekstra udgifter til materialer (alt efter hvor meget der fremstilles).
Tilmelding til s_freiheit@Hotmail.com eller 61 33 13 08.