Generalforsamling 2016/2017

Generalforsamling i 2017

Den 20. April 2017 kl. 19.00 afholder Holmeå Kunstforening sin ordinære generalforsamling med vores efterfølgende, traditionelle udlodning af kunstværker m.m.

Traditionen tro vil vi også forsøge, at starte aftenen med et spændende oplæg fra gæst. Det vides endnu ikke, hvem gæsten bliver, men det informerer vi om i løbet af foråret.

Udlodningen sker på medlemsnummeret, hvis medlemmet er repræsenteret denne aften. Der vil være gevinster fra forskellige kunsthåndværkere.

Holmeå Kunstforening ønsker fortsat at være en dynamisk forening og søger derfor personer, som kan bidrage med nye ideer, evner og tid indimellem. Vi er glade entusiaster på forskellige niveauer indenfor forskellige genre, som elsker at fordybe os med kreative ideer. Her er plads til alle, der gerne vil være med.

Hvis du vil høre mere, er du velkommen til at henvende sig til formand Anita Moesgaard Nielsen på eller se mere på: vores hjemmeside:  http://holmeaakunstforening.dk/ eller vores facebookside: https://www.facebook.com/HolmeaKunstforening

Vi opfordrer alle, der er nysgerrige til at komme til vores generalforsamling. Vores adresse er Lindevej 5, 6682 Hovborg.

…………………………………………………………………………….

Generalforsamling i 2016

Det bliver tirsdag d. 19. april kl. 19. 00. Generalforsamling i 2016 bliver tirsdag d. 19. april kl. 19. 00. Vi starter op med foredrag af multikunstneren Erik Peitersen. Herefter generalforsamling og lodtrækning af forskellige kunstværker til deltagende medlemmer.

Se mere om Erik Peitersen her

Stedet for alle Kreative